نوشته شده توسط : صابر اعظمی

آیا بیت کوین از بین می رود؟

سباستین مونیر یک مشاور مدیریت مالی با 15 سال تجربه در توسعه تجارت و نوآوری است. او همچنین یک مربی و مدرس استارتاپ باتجربه در زمینه fintechs است ، که نظرات خود را در مورد حدس و گمان در مورد تخریب بیت کوین به شرح زیر توضیح می دهد. در ادامه وی را همراهی خواهیم کرد.

قبل از ارائه نظریه ، بهتر است ابتدا ببینیم با چه حقایقی روبرو هستیم. همه ما بارها و بارها در مورد تخریب بیت کوین شنیده ایم.

با وجود این واقعیت که اولین ارزهای رمزپایه جهان طی 10 سال گذشته کاملاً فعال و زنده بوده اند ، بدیهی است که صحبت در مورد مرگ و نابودی آن ژست جالب و جذابی را ایجاد می کند. برخی از نخبگان ممکن است به آنچه من "سندرم اختلال بیت کوین" می گویم ، رسیده اند. اگرچه ثابت می شود که موقعیت این گونه افراد هر روز نادرست است ، اما آنها همچنان اصرار دارند که بیت کوین در آستانه انقراض است.

اما اگر تصور کنیم که این افراد از هوش و ادراک خاصی برخوردار هستند ، تنها دلیل پیش بینی های اشتباه و بحث های عاطفی آنها این است که هرگز وقت نمی گذارند تا مطالعه و درک کنند که این سیستم چگونه کار می کند.

بر این اساس ، تصمیم دارم همه سناریوهایی را که باعث از بین رفتن بیت کوین می شود ، توضیح دهم.

از نظر فنی ، تا زمانی که تعدادی از کامپیوترهای شبکه میزبان مکانیسم نرم افزار بیت کوین هستند ، بیت کوین زنده است. فقط یک سناریوی پیچیده می تواند منجر به نابودی آن شود و آن این است که جامعه ارزهای رمزپایه با حرص و غفلت خود را نابود می کند. در غیر این صورت ، در سال های آینده ، بیت کوین برترین ارز رمزنگاری شده خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

در روزهای اخیر ، ممکن است از دوستانتان برای ثبت نام و کار در رسانه های اجتماعی و پروژه هایی به نام پی شبکه ، پروژه هایی با وعده های جذاب دعوت شده باشید که این روزها علاوه بر جامعه ارزهای دیجیتال ، افراد عادی نیز دارند. درگیر شده است ، خصوصاً در ایران. اما یک پروژه شبکه چیست و هدف آن چیست؟ این پروژه چقدر قابل اعتماد است؟ آیا شرکت در این پروژه مفید خواهد بود؟ برای دریافت پاسخ این سؤالات ، ارز دیجیتال را دنبال کنید. در این مقاله نشان خواهیم داد که شبکه ها یک پروژه کلاهبرداری هستند.

در صفحه اول سایت ، یک دروغ بزرگ ضبط شده است و شبکه شما را به شرح زیر معرفی می کند: اولین ارز دیجیتال که می توانید با تلفن خود معدن کنید.

از نظر تئوری و روی کاغذ ، از هر سخت افزاری که قدرت پردازشی دارد می توان برای معدن تمام ارزهای دیجیتال ، حتی بیت کوین استفاده کرد. اگر در زمینه نرم افزار و سخت افزار تخصص دارید ، حتی می توانید Bitcoin و Atrium را با تلفن همراه خود معدن کنید. البته استخراج موبایل به هیچ وجه سودآور نیست ، اما فقط بدانید که تمام ارزهای دیجیتال کاغذ را می توان از تلفن های همراه استخراج کرد.

همچنین افراد با تجربه در این زمینه احتمالاً با ارز دیجیتال الکترونیک آشنا هستند. الکتروونیم و چندین پروژه دیگر مدتها پیش ایده معدنکاری موبایل را مطرح کرده بودند. بنابراین ، این گفته از وب سایت فیثاغورس فقط یک دروغ است.

اتریوم در حال جمع کردن اتر هستند!

یک نگاه دقیق تر به این سایت نشان می دهد که هدف از داشتن پا ، تسهیل روند حذف است. این شبکه استخراج از معادن را یک کار دشوار می داند ، که انرژی زیادی را هدر می دهد و هدف آن تسهیل فرایند است.

اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینست که استخراج آسان ممکن است هدف نباشد. حتی کل فرآیند معدن کاری یک هدف نیست بلکه وسیله ای برای تأمین امنیت شبکه ای است که اهداف دیگری دارند. به عنوان مثال ، هدف بیت کوین ارائه راهی برای پرداخت هزینه های همتا به همتا و غیر متمرکز برای همسالان است. Atrium قصد دارد قراردادهای هوشمند را به صورت غیرمتمرکز ارائه دهد. هدف Iota کار در اینترنت اشیاء است. اما هدف نهایی چیست؟

هرکسی که نگاهی به کاغذ سفید در مورد پروژه های بزرگ blockchain چین بیندازد ، از عدم حرفه ای بودن و تبلیغات آن مطلع است. برای تأیید شبکه فیثاغورس نیازی به دانش فنی ندارید. کافی است آن را با پروژه های سفید مانند Cardano مقایسه کنید و مقایسه کنید. با یک نگاه سریع می توانید تفاوت بین یک پروژه خوب و یک برنامه کلاهبرداری دست و پا چلفتی را بگویید.

در کاغذ سفید تعمیم یافته است.
یکی از قوانین کلی برای تشخیص پروژه های نامعتبر و کلاهبرداری در زمینه ارزهای دیجیتال این است که صاحبان پروژه در مورد جزئیات فنی بحث نمی کنند. یک پروژه خوب عملی است که در آن تمام جزئیات مفهومی و فنی به خوبی توضیح داده شده است.

WhitePaper سعی کرده است که بیت کوین را مقایسه کند ، در حالی که نویسندگان کمترین دانش در مورد جزئیات فنی بیت کوین را ندارند. به نظر می رسد آنها نسبت به توضیح جزئیات پروژه خود علاقه بیشتری به مقایسه خود با بیت کوین دارند. وایت پیپر بیش از 70 بار نام بیت کوین را ذکر می کند.

یک نمونه بارز از کلی بودن این مقاله بخش "نقشه راه" است. نقشه راه خلاصه می کند که این پروژه از سه بخش تشکیل شده است: طراحی ، آزمایش و اجرای نهایی. سوال این است ، آیا پروژه ای وجود دارد که این سه مرحله را ندارد؟ کلیه پروژه ها بطور کلی از این سه مرحله عبور می کنند. این جزئیاتی است که نقشه راه برای هر پروژه را با پروژه دیگر متفاوت می کند. تاریخی که پروژه در آن پیشرفت خواهد کرد باید با جزئیات مشخص شود. به عنوان مثال ، در تصویر زیر نقشه راه "TON" ، شبکه باز تلگرام blockchain چینی را مشاهده می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

داده‌های جدید نشان می‌دهد که دارندگان بزرگ اتر در حال انباشت کردن اترهای بیشتری هستند.به گزارش ای‌ام‌بی‌ کریپتو، تغییر ناگهانی در احساسات بازار، قیمت بیت کوین را به بالای سطح روانی ۹,۰۰۰ دلار کشاند و طبق معمول بقیه بازار هم به دنبال آن رشد کرد. اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر بازار هم از دو روز پیش تاکنون افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است.

ملکه ارزهای دیجیتال طی چند روز اخیر، از ۲۲۴ دلار ۲۴۳ دلار جهش پیدا کرده است.برای تحلیل قیمت اتریوم معیارها و پارامترهای گوناگونی وجود دارد. یکی از این پارامترها، فعالیت‌های کیف پول ثروتمندان است. به گفته حساب توییتری «Santimnet»، یکی از تحلیل‌گرهای مشهور ارز دیجیتال، بررسی کیف پول ۱۰۰ دارنده برتر اتر نشان می‌دهد که دانه‌درشت‌های اتریوم در حال ذخیره کردن درصد بالایی از کل ذخایر اتر هستند.

به‌طور کلی وقتی این نوع انباشت شروع به افزایش می‌کند، سیگنالی است که به ما می‌گوید در میان کسانی که بیشترین میزان اتر (و دیگر توکن‌های مربوطه) را ذخیره کرده‌اند، نوعی احساس جمعی در حال شکل‌گیری است که ارزش این توکن بیشتر از قیمت فعلی آن بوده و معتقد هستند که وقت خوبی برای نگهداری بلندمدت است.بر اساس این اطلاعات، ممکن است کمی طول بکشد که شاهد تأثیر این انباشت بر بازار باشیم.

با این حال، جهش اخیر اتریوم در حالی که با افزایش قیمت بیت کوین در ارتباط است می‌تواند به این انباشت هم مربوط باشد.جدای از افزایش میزان ذخیره اتر توسط ثروتمندان، میزان اتر ذخیره‌شده در صرافی‌های ارز دیجیتال هم قابل توجه است. طبق داده‌های بنیاد توکن آنالیست (Token Analyst)، حدود ۱۷ درصد از تمام ذخایر اتر در ۱۰ صرافی نگهداری می‌شود.

طبق نمودار ارائه‌شده از سوی توکن آنالیست، صرافی هیوبی با ۴.۷۵ میلیون واحد اتر، بیشترین میزان ذخایر را به خود اختصاص داده است. بایننس، بیت‌فینکس و کراکن هر کدام با داشتن حدود ۲ میلیون واحد اتر در رده‌های بعدی قرار دارند. داده‌های کلی نشان می‌دهد که پولونیکس و کراکن قبل از جنون ICO در سال ۲۰۱۸، بیشترین میزان اتر را در اختیار داشته‌اند اما خیلی زود دیگر صرافی‌ها گوی رقابت را می‌ربایند.

طبق گفته آنکیت چیپلانکار (Ankit Chiplunkar) از توکن آنالیست، به طور کلی کل ذخایر موجود در صرافی‌ها با کاهش مواجه بوده است. او در توییت خود نوشت:موجودی ارزهای دیجیتال روی صرافی‌ها با قیمت همبستگی منفی دارد.هر چه سرمایه‌گذاران بیشتر از صرافی‌ها اتر بخرند [و برداشت کنند]، ذخایر صرافی‌ها کمتر می‌شود. بنابراین کاهش در میزان ذخایر صرافی‌ها می‌تواند نشان‌دهنده افزایش قیمت باشد.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

دستگاه اس اچ آر چیست ؟

در دستگاه اس اچ آر از روش تلفیق دو روش IPL و لیزر دایود است. که اس اچ آر SHR از لیزر منبع نور همان لامپ زنون استفاده شده در IPL ها می‌باشد ولی با این تفاوت که همانند لیزر دایود قادر است در هر ثانیه ۲۰ شات شلیک کند. اما به هر حال در خرید دستگاه اس اچ آر نباید شک کرد چرا از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز در دنیا برای ساخت دستگاه اس اچ آر استفاده شده است. در این مقاله از وبلاگ قصد داریم توضیحاتی در مورد دستگاه اس اچ آر دهیم

عملکرد دستگاه اس اچ آر

دستگاه اس اچ آر از طول موج ۶۴۰ تا ۹۵۰ نانومتری استفاده می‌کند و با این توصیف، فولیکول مو به چنین طیف گسترده ای از نور نیاز ندارد و بخش عمده ای از آن تبدیل به گرما می‌شود که میتواند احتمال سوختگی و ناراحتی را افزایش دهد. به علاوه دستگاه لیزر اس اچ آر shr برای انواع تیپ های پوستی کاملا بی‌خطر است و حتی می‌تواند برای پوست های سبزه نیز استفاده شود.

سرعت دستگاه اس اچ آر

با توجه به اینکه دستگاه SHR قابلیت تعداد ۲۰ شات در ثانیه را دارد همین موضوع باعث شده تا سرعت کار با دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار بالاتر برود و این نکته یکی نقاط قوت این دستگاه بی‌نظیر است. به طور معمول لیزر کامل یک بدن توسط اپراتور در حدود ۹۰ دقیقه زمان نیاز است ولی در صورتی که با دستگاه اس اچ آر تنها ۴۵ دقیقه زمان نیاز است. دستگاه اس اچ آر مخفف Super Hair Removal می‌باشد که از جدیدترین تکنولوژی روز برای از بین بردن موهای زاید استفاده می‌شود.

روش دستگاه SHR قادر است در هر ثانیه ۱۰ بار شلیک می کند.(برعکس IPL های نسل قدیم که در هر ثانیه یک شات شلیک می کنند.) لذا فرایند درمان بصورت in motion خواهد بود. یعنی دیگر لازم نیست همانند دستگاه های نسل قدیم، هندپیس را روی یک نقطه قرار دهید، شات بزنید و دوباره برای شات بعدی جای هندپیس را تغییر دهید.

خوشبختانه در روش دستگاه لیزر اس اچ آر این دغدغه وجود ندارد. چون همان طور که اشاره شد اساس کار SHR انرژی کم با تعداد دفعات تکرار بالا می باشد. لذا هر چقدر که میزان انرژی زیاد انتخاب شود، این انرژی به بسته های کوچکتر تقسیم می شود و در نتیجه درمان کاملا بدون درد و عوارض خواهد بود و از سوی دیگر جذب انرژی بالا خواهد بود و اثربخشی بسیار مطلوبی حاصل می شود.

قیمت دستگاه لیزر shr

آنچه ذکر شد بخشی از ویژگی های یک دستگاه SHR می‌باشد، اما همیشه دستگاه های بی کیفیت هم وجود دارند که ممکن است باعث بدنامی یک روش شوند. لذا جهت آشنایی با پارامترهای مهم در انتخاب دستگاه های اس اچ آر با کیفیت، با آرنا گستر تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: دستگاه اس اچ آر ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

Bitfinex با مقر هنگ کنگ مبادله رمزنگاری در حال حاضر کاربران خود را قادر می سازد ارزهای رمزپرداخت را با کارتهای اعتباری و بدهی خریداری کنند.

این ارز در 20 دسامبر اعلام کرد و گفت :

"Cryptocur ارز های خود را با کارت های بدهی یا اعتباری خود در Bitfinex خریداری کنید. چه Bitcoin ، USDt ، Ethereum یا هر نشانه ERC20 دیگر ، مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مستقیماً با کارتهای اعتباری یا بدهی خود خریداری کنید. "

تحولات اخیر Bitfinex

دسامبر شاهد تعدادی از تحولات Bitfinex بوده است ، زیرا فروشگاه بورس و رمزنگاری Bitrefill با این همکاری همکاری کرده است تا مشتریان پلتفرم تجارت بتوانند با Bitcoin (BTC) از طریق شبکه لایتنینگ بخرند. این همکاری به مشتریان امکان می دهد تا بیش از 2،000 کوپ پیش پرداخت مختلف با BTC خریداری کنند. این کوپن ها می توانند هزینه خدمات و محصولات مرتبط با بازی ، ناهار خوری ، سرگرمی ، مسافرت و ... را تأمین کنند.

شرکت Chainalysis تحلیلی blockchain مستقر در نیویورک قرار است Bitfinex را برای ارائه راه حل انطباق با پولشویی برای استفاده از قابلیت های نظارت در زمان واقعی فناوری Chainalysis ، برای شناسایی مشاغل پرخطر در میان حجم بالای معاملات ، ارائه کند.

Bitfinex همچنین اولین دو نسخه برتر را که می گوید باعث تغییر در پرداخت های کاربر و عادات خرج می شود ، فاش کرد که تأیید می کند که از معاملات BTC در شبکه لایتنینگ پشتیبانی می کند. رمزنگاری با کارتهای اعتباری / بدهی

همچنین در ماه جاری ، bitFlyer تبادل رمزنگاری ارز مستقر در توکیو از راه‌اندازی "خرید فوری" در بستر تبادل ارز اروپایی خود خبر داد. بنابراین مبادله با استفاده از کارت اعتباری ، کارت بدهی و روش های انتقال فوری محلی مانند Sofort ، iDeal و GiroPay امکان خرید cryptocurrency را در اختیار کاربران اروپایی خود قرار می دهد.

Coinbase Card ، یک کارت بدهی Visa با رمزنگاری از مبادله اصلی رمزنگاری Coinbase ، شروع به حمایت از Dai (DAI) ، یک stablecoin معلق به دلار ایالات متحده کرد ، در کنار ارزهای مهم رمزگذاری مانند Bitcoin و Litecoin (LTC).



:: برچسب‌ها: ارزدیجیتال , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

 

شركت توسعه دهنده بلاك چین و زنجيره نرم افزاري Orchid Labs آمريكا شبكه رازداري خود را در كنار OXT بومي خود راه اندازي كرده است.

طبق یک وبلاگ در تاریخ 16 دسامبر ، ارز دیجیتالی Orchid OXT بلافاصله برای تجارت در ارز عمده Coinbase Pro مستقر در ایالات متحده مستقر شد.

طبق اطلاعیه ، OXT به استثنای ایالت نیویورک در حوزه های قضایی تحت حمایت Coinbase در دسترس خواهد بود. Coinbase Pro در 13 دسامبر پذیرش سپرده های OXT را آغاز کرد.

نشانه OXT به شخصی امکان خرید و فروش خدمات VPN یا ارائه پهنای باند را می دهد

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، Orchid یک شبکه خصوصی مجازی غیرمجاز (VPN) برای ارتباطات ناشناس و شبکه های خصوصی مجازی فراهم می کند. براساس استاندارد ERC-20 ، نشانه بومی Orchid OXT برای پشتیبانی از شبکه طراحی شده است و برای خرید و فروش خدمات VPN یا ارائه پهنای باند در بازار Orchid استفاده می شود.

همانطور که در وب سایت Orchid مشخص شده است ، این شرکت قصد ندارد OXT اضافی را از عرضه محدود یک میلیارد نشانه OXT در زمان عرضه صادر کند.

قیمت توکن ارکید بیش از 20٪ پس از پرتاب اسلاید می شود

پس از راه اندازی شبکه Orchid ، OXT بیش از 20٪ از ارزش خود را از دست داد. براساس اطلاعات عمومی Coinbase Pro ، توکن در زمان مطبوعات با 0.251 دلار معامله می شود ، که طی 24 ساعت گذشته 25٪ کاهش داشته است. کاوشگر بلوک Per Orchid که بر اساس کاوشگر اصلی Etherecan ، Etherecan است ، این نشانگر Orchid در زمان انتشار توسط 260 آدرس نگهداری می شود. حجم معاملات OXT در Coinbase Pro 2.5 میلیون OXT است ، در زمان مطبوعات به ارزش حدود 627،000 دلار است.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده ، Orchid 43 میلیون دلار برای تأمین بودجه پروتکل اینترنت غیر متمرکز و بدون نظارت و تأمین دسترسی به اینترنت ناشناس در سراسر جهان تأمین کرده است. با توجه به تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در سال 2018 ، این شرکت در ابتدا پیش بینی کرده بود 125 میلیون دلار جمع کند.



:: برچسب‌ها: بلاک چین , ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

روز گذشته، ۲۶ آذر، قیمت بیت کوین در ادامه روند نزولی خود به طور ناگهانی به زیر ۷,۰۰۰ دلار سقوط کرد و هم‌اکنون که در حال نگارش این گزارش هستیم، در محدوده ۶,۶۰۰ دلار قرار دارد.سطح ۷,۰۰۰ دلار برای بیت کوین یک حمایت کلیدی و روانی محسوب میشد و حالا چشم امید معامله‌گران به حمایت ۶,۶۰۰ دلار دوخته شده است. به گفته تحلیل‌گران، اگر حمایت ۶,۶۰۰ شکسته شود، احتمالا حمایت بعدی در ۶,۴۰۰ دلار قرار خواهد داشت.چرا قیمت بیت کوین به کمترین قیمت ۷ ماه گذشته خود سقوط کرد؟ تحلیل تکنیکال پاسخ می‌دهد.

همانطور که تحلیل‌گر کوین تلگراف، اشاره کرده است، تقاطع‌های نزولی در چند تایم‌فریم مختلف باعث شده که روند قیمت بیت کوین به شدت نزولی باشد.همچنین سقوط روز گذشته، برای اولین بار از ماه ژوئن (خرداد)، یک کراس نزولی در مکدی (MACD) را تشکیل داد. هیستوگرام ماهانه مکدی هم نزولی شده که نشان دهنده احتمال سقوط بیشتر است.

یکی دیگر از عوامل ناامیدکننده که باعث سقوط شدید بازار شد و احتمال سقوط بیشتر را افزایش می‌دهد، برخورد و تقاطع دو مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه است. چیزی که کمتر اتفاق میفتد. معامله‌گران حرفه‌ای معتقدند رسیدن بیت کوین به پایین‌ترین حمایت از کانال نزولی یعنی قیمت ۶,۴۰۰ دلار، به معنای فاجعه نیست.با بررسی تاریخچه قیمت در تایم‌فریم هفتگی می‌توان فهمید که قیمت بیت کوین به مدت ۸ ماه در محدوده ۶ هزار دلار معامله می‌شد، تا اینکه حمایت‌ها شکسته شد و قیمت در نوامبر ۲۰۱۸ به ۳,۱۰۰ دلار رسید.

در سال ۲۰۱۸ بیشتر معامله‌گران کف قیمت بیت کوین را ۶,۰۰۰ دلار می‌دانستند و بنابراین شکسته شدن غیرمنتظره‌ی آن باعث شد که قیمت به ۳,۲۰۰ سقوط شدیدی داشته باشد.بنابراین چیزی که نگران‌کننده خواهد بود، شکسته شدن حمایت ۶,۴۰۰ دلار است نه رسیدن قیمت به آن.طبق شاخص VPVR در تایم فریم هفتگی، بیت کوین در ۶,۳۰۰ دلار حمایت دارد و اگر قیمت به زیر ۶,۲۰۰ برسد می‌توانیم انتظار سقوط تا ۵,۳۵۰ دلار را داشته باشیم. براساس این شاخص، اگر ۵,۳۵۰ دلار هم شکسته شود، می‌توانیم انتظار سقوط شدید و پارابولیک به ۳,۱۲۰ دلار را داشته باشیم که در فوریه ۲۰۱۹ شاهدش بودیم.

در حالی که تحلیل‌گران هنوز انتظار سقوط به ۵,۳۰۰ یا ۴,۱۰۰ دلار را ندارند، حرکت قیمت بیت کوین در تایم‌فریم‌های مختلف نشان می‌دهد که صرف نظر از احساسات و امیدواری، ادامه سقوط قیمت منطقی به نظر می‌رسد.اگر بخواهیم خوش‌بین باشیم، این احتمال وجود دارد که قیمت در ۶,۵۲۰ دلار یک الگوی کف دوقلو (Double bottom) را تشکیل بدهد و باعث رشد شدید بیت کوین شود. در ۲۵ نوامبر و ۱۷ می ۲۰۱۹ شاهد چنین نقطه‌ای بودیم که باعث تشکیل کف دو قلو شد.بنابراین قیمت بیت کوین اگر بخواهد از سقوط به منطقه ۵,۵۰۰ تا ۴,۹۰۰ دلار در امان بماند باید از حمایتش در ۶,۳۰۰ تا ۶,۷۰۰ دلار دفاع کند که در تصویر با رنگ صورتی مشخص شده است.

در همین حال تریدرها باید گوشه چشمی به احتمال شکل گیری الگوی کف دوقلو در ۶,۵۲۰ داشته باشند که می‌تواند باعث جهش شدید قیمت شود. همچنین از آنجایی که شاخص RSI در تایم فریم‌های روزانه و هفتگی به سمت اشباع فروش میل می‌کند، تریدرهای مجرب می‌توانند از جهش احتمالی که در این سطوح اتفاق میتفد برای سود کوتاه مدت استفاده کنند که هر چقدر به نزدیک حمایت ۶,۴۰۰ برسیم، این احتمال تقویت می‌شود.

تریدرهای محتاط می‌توانند صبر کنند و ببینند که معامله‌گران چه واکنشی به جهش در اشباع فروش (اگر اتفاق بیفتد) نشان می‌دهند و همچنین می‌توانند منتظر رسیدن شاخص RSI در تایم فریم روزانه به پایین‌ترین حد خود یعنی رقم ۲۲ بمانند که می‌تواند باعث شکل‌گیری الگوی کف دو قلو و صعود شدید شود.یکی از نقاط تقریبا کم رسیک برای ورود می‌تواند ۶,۵۰۰ تا ۶,۴۰۰ دلار باشد که البته باید یک توقف فروش (Stop-Loss) در زیر ۶,۴۰۰ تنظیم شود. اگر ۶,۴۰۰ دلار شکسته شود، نقطه خرید بعدی می‌تواند در ۵,۳۰۰ باشد.



:: برچسب‌ها: بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین پدیده‌ای است که تقریبا هر ۴ سال یکبار (به عبارت دقیق‌تر هر ۲۱۰ هزار بلاک یکبار) در شبکه بیت کوین اتفاق می‌افتد. در این رویداد، پاداشی که انگیزه ماینرها برای فعالیت در شبکه است نصف می‌شود و درآمد بیت کوین حاصل از استخراج تا حد زیادی کاهش می‌یابد. در حال حاضر پاداش استخراج بیت کوین ۱۲.۵ بیت کوین است که سال آینده به ۶.۲۵ واحد کاهش خواهد یافت. نصف شدن پاداش تا زمان استخراج آخرین بخش‌های بیت کوین باقیمانده در حوالی سال ۲۱۴۰ به پایان خواهد رسید و با آزاد شدن ۲۱ میلیون واحد سکه در شبکه دیگر بیت کوینی به عنوان پاداش بلاک به ماینرها تعلق نخواهد گرفت.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم و بسیار مهم است این است که هاوینگ به صورت کاملا مستقیم بر روی قیمت بیت کوین تاثیر نمی‌گذارد.اتفاقی که در هاوینگ می‌افتد به این شکل است که با نصف شدن پاداش ماینرها، درآمد بیت کوینی آن‌ها از استخراج کاهش می‌یابد. تقریبا هیچ استخراج‌کننده‌ای دوست ندارد که با استخراج بیت کوین متحمل ضرر شود و از عهده هزینه‌هایی مثل برق و نگهداری دستگاه‌هایش برنیاید.

بر همین اساس تقریبا تمام ماینرها با فرض سودآور بودن ماینینگ به فعالیت در شبکه ادامه می‌دهند و در غیر اینصورت ترجیح می‌دهند که دستگاه‌های خود را خاموش کنند. یعنی درآمد ماینرها همیشه باید بیشتر از هزینه‌هایشان بوده و سود خالصی که عاید آن‌ها می‌شود نیز برای حفظ انگیزه آن‌ها جهت فعالیت کافی باشد.برای درک بهتر رفتار ماینرها در قبال هاوینگ بهتر است برخی موارد مربوط را نیز بررسی کنیم.

پس بر این اساس می‌توان خارج شدن مدل‌های قدیمی مانند S9 را پس از هاوینگ بعدی از مدار استخراج شبکه بیت کوین انتظار داشت. از طرفی جایگزینی مدل‌های جدید با مدل‌های قدیمی‌ که طی این مدت اتفاق می‌افتد، سبب افزایش هش ریت شبکه و در کنار آن بالاتر رفتن قیمت سر به سر برای تمامی‌ دستگاه‌ها می‌شود که خروج مدل‌های قدیمی‌تر را سرعت می‌بخشد.

طبق آخرین تحقیقات انجام شده، چین به تنهایی بیش از ۶۰ درصد قدرت استخراج بیت کوین را در چند ماه گذشته در اختیار داشته است. این آمار برای استان سیچوآن چین تا حدود ۵۰ درصد کل قدرت شبکه برآورد شده است. صرف نظر از فارم‌های بزرگ در حال احداث در سایر نقاط جهان مانند سیبری و ایالت تگزاس، می‌توان چین را به عنوان تعیین‌کننده‌ترین کشور در قدرت استخراج بیت کوین در نظر گرفت.

برای همین نیز معمولا با در نظر گرفتن هزینه برق در چین، قیمت سر به سر برای دستگاه‌های مختلف مشخص می‌شود.شاید عجیب به نظر برسد اما تابستان‌های بارانی این کشور هزینه برقِ استخراج بیت کوین را تا حد بسیار زیادی (تا حدود یک سوم) کاهش می‌دهد. این اتفاق موجب پایین‌تر رفتن قیمت سر به سر شدن برای تمامی دستگاه‌ها و ادامه دادن استخراج حتی در قیمت‌های پایین‌تر بیت کوین می‌شود.

بر اساس برخی مدل‌های پیش‌بینی قیمت بیت کوین مانند انباشت به جریان، قیمت این ارز دیجیتال پس از هاوینگ باید افزایش قابل توجهی را تجربه کند، این در حالی است که فصل بارانی چین می‌تواند هزینه‌ برق استخراج در این کشور را به طور قابل توجهی کاهش داده و افزایش قیمت بیت کوین را در چند ماهه تابستان به تاخیر بیندازد و یا از شدت رشد آن بکاهد.



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , هاوینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

بیت‌کوین از رمزنگاری کلید عمومی استفاده می‌کند. هر کیف پول شامل شماری جُفت کلید عمومی و خصوصی است. کلیدهای عمومی به نشانی‌های بیت‌کوین تبدیل می‌شوند که به عنوان نشانی برای دریافت بیت‌کوین به پرداخت‌کننده اعلام می‌شوند. این آدرس‌ها در حالت قابل خواندن برای انسان‌ها به رشته‌ای با تقریباً ۳۳ نویسه تبدیل می‌شوند که همیشه با شماره ۱ یا ۳ شروع می‌شوند.

شما می توانید پرداخت ها و فاکتورها را توسط خودتان پردازش کنید یا می توانید از خدمات بازرگان استفاده کرده و پول را به ارز محلی یا بیت کوین خود واریز کنید. بیشتر نقاط کسب و کار فروش از تبلت یا تلفن همراه استفاده می کنند تا به مشتریان اجازه دهند با تلفن های همراه خود پرداخت کنند.

بازرگانان اغلب قیمت ها را به ارز محلی خود واریز می کنند و نمایش می دهند. در موارد دیگر ، بیت کوین نیز مشابه ارز خارجی کار می کند. برای دریافت راهنمایی های مناسب در مورد رعایت مالیات برای صلاحیت خود ، باید با یک حسابدار واجد شرایط تماس بگیرید.

شما می توانید پرداخت ها و فاکتورها را توسط خودتان پردازش کنید یا می توانید از خدمات بازرگان استفاده کرده و پول را به ارز محلی یا بیت کوین خود واریز کنید. بیشتر نقاط کسب و کار فروش از تبلت یا تلفن همراه استفاده می کنند تا به مشتریان اجازه دهند با تلفن های همراه خود پرداخت کنند.

بیت کوین به تجار نیاز ندارد تا عادت خود را تغییر دهند. با این حال ، بیت کوین متفاوت از چیزی است که شما هر روز می شناسید و از آن استفاده می کنید. قبل از شروع استفاده از بیت کوین ، مواردی وجود دارد که برای استفاده ایمن از آن و جلوگیری از مشکلات معمول ، باید بدانید.

شما می توانید با پذیرش آن به عنوان پرداخت کالاها و خدمات ، بیت کوین را دریافت کنید. همچنین چندین روش برای خرید بیت کوین وجود دارد. بیت کوین متفاوت از چیزی است که شما هر روز می دانید و از آن استفاده می کنید. قبل از شروع استفاده از بیت کوین ، مواردی وجود دارد که برای استفاده ایمن از آن و جلوگیری از مشکلات معمول ، باید بدانید.

تعداد زیادی خدمات و بازرگانان در حال قبول بیت کوین در سراسر جهان هستند. از Bitcoin برای پرداخت آنها و رتبه بندی تجربه خود استفاده کنید تا به آنها در مشاهده بیشتر کمک کنید. شما می توانید با پذیرش آن به عنوان پرداخت کالاها و خدمات ، بیت کوین را دریافت کنید. همچنین چندین روش برای خرید بیت کوین وجود دارد.

کیف پول بیت کوین رایگان برای کلیه سیستم عامل ها و دستگاه های اصلی در دسترس است تا انواع نیازهای شما را برآورده سازد. به عنوان مثال ، شما می توانید برای استفاده روزمره یک برنامه را بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید یا می توانید یک کیف پول فقط برای پرداخت های آنلاین روی رایانه خود داشته باشید. در هر صورت ، انتخاب کیف پول بسیار آسان است و می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود.

گره‌های مولد بلوک یا به بیان دیگر رایانه‌های استخراج‌کننده (Miner یا ماینِر) در صورت دریافت یک درخواست انتقال، آن را وارد بلوکی که در حال ساخت هستند می‌کنند. ساخت بلوک کاری، زمان‌بر و مبتنی بر شانس است. سختی ساخت بلوک متغیر است و تقریباً هر دو هفته یک بار به نسبت سرعت تولید بلوک در دو هفته اخیر طوری تغییر می‌کند که هر بلوک به‌طور متوسط ۱۰ دقیقه زمان برای ساخت لازم دارد. در صورتی که یک گره مولد بلوک، موفق به تولید یک بلوک شود آن را به تمام گره‌هایی که با آن‌ها در ارتباط است می‌فرستد. این گره‌ها درستی بلوک را بررسی می‌کنند و در صورت صحت بلوک و همهٔ درخواست‌های داخل آن، آن را برای تمام گره‌های مرتبط خود می‌فرستند. به این روش، هر بلوک معتبر، به سرعت در شبکه پخش می‌شود.

مولدهای دیگر، در صورت دریافت یک بلوک معتبر، کار روی درخواست‌های انتقالی که داخل این بلوک است را رها می‌کنند و شروع به تلاش برای ساخت بلوک بعدی می‌کنند. به همین دلیل، درخواستی که داخل یک بلوک ثبت می‌شود در واقع توسط اکثریت شبکه تأیید شده‌است. مولدی که موفق به تولید یک بلوک می‌شود، یک درخواست انتقال ویژه به آن اضافه می‌کند که هیچ فرستنده‌ای ندارد و ۲۵ بیت‌کوین به آدرس خودش واریز می‌کند. این ۲۵ بیت‌کوین به عنوان پاداش مولد به‌شمار می‌روند و با اینکه هیچ فرستنده‌ای ندارند، توسط دیگر گره‌ها یک انتقال وجه درست به‌شمار می‌روند. البته این جایزه در ابتدا ۵۰ بیت‌کوین بود. این جایزه هر چهار سال نصف می‌شود. بدین صورت که این جایزه بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲، شمار ۵۰ بیت‌کوین برای هر بلوک، بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ به ۲۵ بیت‌کوین رسید. با یک محاسبه ریاضی می‌توان متوجه شد که بیش از ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰ بیت‌کوین قابل ایجاد خواهند بود.

 



:: برچسب‌ها: ارزدیجیتال , بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد